MAANDAG 27 JUNI | DINSDAG 28 JUNI | WOENSDAG 29 JUNI | DONDERDAG 30 JUNI | VRIJDAG 1 JULI | |
---|---|---|---|---|---|
klas 1 - 10u/12u | DIGITAAL DENKEN| Naseya Weinchard Ontwikkel je eigen digitale programma waarmee je je problemen kan oplossen! Waarmee je overzicht creëert, problemen omzet in oplossingen, stapsgewijs denkt en logisch denken toepast in de digitale wereld. | VOORLICHTING DEFENSIE| Altijd al willen weten wat het inhoudt om militair te zijn? Meld je nu aan voor de voorlichting van defensie! | ON FINANCE| Guitesse Snoijl | MINDSET GROWTH| Anita Abaisa | CONGNITIEVE TEST| Hessel Mudde |
klas 2 - 10u/12u | JELLINEK| Tijdens deze workshop wordt je geprikkeld om na te denken over het verschil tussen recreatief en problematisch gebruik van alcohol en/of andere middelen. | AFRIKAANSE DANS| (Untold) | DUURZAME LIEFDE | Marciano Daans Hoe bouw je een relatie op? Hoe leer je je eigen grenzen kennen in een relaties? Wat denk jij wat een goede relatie is? We gaan op speelse mar eerlijke wijze dit gesprek met elkaar aan. | MEDIA WIJSHEID | Marciano Daans | VEILIG INTERNETTEN| Raymond Comvalius |
klas 3 - 10u/12u | REKENEN| Bijspijkeren in cruciale schoolvakken. | NEDERLANDS| Bijspijkeren in cruciale schoolvakken. | LINKED-IN| Jennifer Helberg | TOEKOMST BEWUST | Marcel Sporkslede | KETI KOTI HOOFDDOEK BINDEN | Diana Ritfeld |
Lunch 12u/13u | PAUZE| MOTIVATIONAL SPREKAER| ImpactAcademy | PAUZE| MOTIVATIONAL SPREAKER| ImpactAcademy | PAUZE| MOTIVATIONAL SPREAKER| ImpactAcademy | FUNHAX| Vadym | PAUZE| MOTIVATIONAL SPREAKER| ImpactAcademy |
klas 1 - 13u/15u | COMMUNICATIE | Anita Abaisa | MUZIEK + DE INDUSTRIE| Bres | DANS | Sharity Alvares Dans is een energieke uitlaat van creativiteit. | CBK CENTRUM BEELDKANT | Delano Mac Andrew | XXXX |
klas 2 - 13u/15u | PERSONAL BRANDING | Sheima Josodimedjo | MAAK KENNIS MET SCHILDEREN| Evita | WAAR HEB IK RECHT OP| Jennifer Helberg | MAATSCHAPPELIJK| Ian vd Kooye Hebben sociale media een positief of een negatief effect op ons leven? Welke politieke partijen komen het dichts bij wat jij belangrijk vindt? Aan de hand van stellingen gaan we debatteren over d mogelijke oplossingen die jou en onze wereld mooier maken. | VR GAMING ARCHIEVEN| Shaquile Veldboom |
klas 3 - 13u/15u | GRENZEN STELLEN/MENTAL HEALTH | Laura Jonis Wat zeg je tegen een vriend die geld wilt lenen, tegen klasgenoten die filmpjes van je willen maken, tegen kennissen die willen dat je drugs doet? Krijg tools om deze vragen te beantwoorden waarmee je je unieke zelf definieert. | XXXX | PERSONAL BRANDING | Sheima Josodimedjo | STREETWISE | Marciano Daans | XXXX |